2020-02-07

Zapytanie ofertowe 2/ZP /IS/2020

Mielec, dnia 06.02.2020 r.

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji

ul. Solskiego 1

39-300 Mielec

oznaczenie  sprawy – 2/ZP /IS/2020

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

dotyczące zamówienia o wartości nieprzekraczającej 30000 euro netto

 

  1. Zwracamy się z prośbą o przedstawienie swojej oferty na poniżej opisany przedmiot zamówienia:

MOSiR Mielec  zwraca się o przedstawienie oferty na transport dzieci ze szkół podstawowych – dowóz z pod danej szkoły na Pływalnie Smoczka ul. Powstańców Warszawy   – przywóz z Pływalni Smoczka pod daną szkołę wg. grafika zajęć z terenu miasta Mielec.  

Dotyczy : SP1 ul. Kilińskiego , SP2 ul. Kościuszki , SP 3 ul. Żeromskiego , SP 6 ul. Solskiego lub SP 6 ul. Biernackiego SP 7 ul. Grunwaldzka , SP 8 ul. Tańskiego , SP 9 ul. Drzewieckiego , SP 13 ul. Łąkowa(z wyłączeniem transportu z SP nr 11 ul. Warneńczyka i SP nr 12 ul. Wandy) ;

  :    

  1. Hipotetyczna liczba transportów w danym okresie – 150 , liczba dzieci w jednym przewozie max.45 osób , zajęcia na pływalni 45 minut plus czas na przebranie dzieci w szatni  .   

 

 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i/lub wariantowych .

 

  1. Termin realizacji zamówienia: Okres realizacji przedmiotu umowy określa się od daty 12.02.2020 do 22.12.2020r.

 

  1. Warunki płatność:po każdym miesiącu wykonania usługi płatność do 14 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT/rachunku.
  2. Wykonawca musi posiadać odpowiednie środku transportu do wykonania takiej usługi .

5. Warunki udziału w postępowaniu:

a) Wykonawca musi wykazać się udokumentowaniem min. jednej usługi  transportu dzieci ze szkół podstawowych przez okres min. 8 miesięcy.  

b) Wykonawca musi posiadać stosowne zezwolenie na przewóz osób

6. Dokumenty jakie wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty:

a) Wykonawca musi posiadać dokumenty potwierdzające wykonanie takiej usługi o której mowa w pkt.5.

b)  Wykonawca musi dołączyć odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej

 

7. Inne istotne warunki zamówienia:

  • Do przekazywania ofert, zawiadomień, wezwań oraz informacji przez strony właściwa jest wg wyboru forma pisemna, fax lub droga elektroniczna.
  • Wykonawca jest związany z ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
  • Opis sposobu obliczenia ceny oferty:
    1. Wykonawca wskaże cenę za wykonanie jednego przewozu dzieci (tam i z powrotem) oraz hipotetyczną wartość zamówienia (cena przewozu x 150 przewozów). Wykonawca poda ceny netto i ceny brutto za realizację jednego przewozu. Cenę oferty należy policzyć na podstawie opisu przedmiotu zamówienia zawartego w pkt 1 niniejszego zapytania.
    2. Cena musi być wyrażona w złotych polskich (PLN), z dokładnością nie większą niż dwa miejsca po przecinku.
    3. Wykonawca musi uwzględnić w cenie oferty wszelkie koszty niezbędne dla prawidłowego i pełnego wykonania zamówienia oraz wszelkie opłaty i podatki wynikające z obowiązujących przepisów,
    4. Jeżeli ofertę złoży osoba fizyczna nieprowadząca działalności gospodarczej w cenie oferty należy wliczyć składki na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne oraz zaliczkę na podatek dochodowy, które to Zamawiający, zgodnie z obowiązującymi przepisami, zobowiązany byłby naliczyć i odprowadzić.
  • Badanie ofert:
    1. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz uzupełnienia oferty, jeżeli zawiera ona braki nadające się do uzupełnienia.
    2. Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, zwróci się do Wykonawcy o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie dowodów, dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.
    3. Zamawiający jest uprawniony do poprawienia w tekście oferty oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych, niezwłocznie zamawiając o tym danego Wykonawcę.
      W terminie 2 dni od dnia zawiadomienia Wykonawca może nie zgodzić się na poprawienie w treści oferty oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych, w takim przypadku jego oferta podlega odrzuceniu.
    4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji w zakresie oferowanej ceny z Wykonawcą, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza,
      w przypadku gdy cena podana przez Wykonawcę przekracza wysokość środków przewidzianych w budżecie projektu.
  • Oferta zostanie odrzucona w szczególności, jeśli|:
    1. jej treść nie odpowiada treści i wymogom formalnym określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym,
    2. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów
      o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
    3. Wykonawca nie zgodzi się na poprawienie przez Zamawiającego oczywistej omyłki pisarskiej lub rachunkowej w treści oferty,
    4. Wykonawca, wezwany przez Zamawiającego nie udzieli wyjaśnień lub udzieli niewystarczających wyjaśnień,
    5. Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania z powodu niewykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty:
    1. O wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania Zamawiający zawiadomi listownie, faksem lub drogą elektroniczną Wykonawców którzy złożyli oferty oraz zamieści informację na stronie internetowej Zamawiającego,
    2. Z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zostanie
      w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego zawarta umowa, której wzór stanowi załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego,
      1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana przed zawarciem Umowy zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu kserokopię dowodu osobistego (dotyczy Wykonawcy będącego osobą fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej),
  • Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny.
  • Unieważnienie postępowania:

Zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli:

  1. nie złożono żadnej oferty,
  2. cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty,
  3. wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenia postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć,
  4. postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego,
  5. w innych uzasadnionych przypadkach.

7.8 Zamawiający ma prawo zrezygnować z wykonania części przedmiotu zamówienia.

  1. Kryteria oceny ofert
  1. Kryterium

Waga (%)

Cena ofertowa brutto za jeden transport

100 %

 

a) Cena ofertowa brutto:

Maksymalną liczbę punktów (100) w kryterium „Cena ofertowa brutto” otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, natomiast pozostali Wykonawcy otrzymują odpowiednio umniejszoną liczbę punktów zgodnie                          z poniższym wzorem:

            najniższa zaoferowana cena brutto

Pc =     ---------------------------------------------------- x 100 pkt

            cena brutto zaoferowana w ofercie badanej

gdzie:

Pc – liczba punktów przyznanych Wykonawcy za cenę

Zamówienie zostanie przyznane Wykonawcy, który uzyska największą liczbę punktów w kryterium „Cena”

 

  1. Sposób przygotowania oferty oraz forma dokumentów:
  2. Ofertę stanowi wypełniony Formularz „Oferta” (Załącznik nr 1). Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
  3. Wraz z ofertą powinny być złożone:
    1. Dokumenty, wymagane postanowieniami pkt. 6;
  4. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.
  5. Oferta oraz pozostałe oświadczenia i dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory w formie załączników, powinny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami, co do treści oraz opisu kolumn i wierszy.
  6. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Każdy dokument składający się na ofertę powinien być czytelny.
  7. Każda poprawka w treści oferty, a w szczególności każde przerobienie, przekreślenie, uzupełnienie, nadpisanie, itp. powinno być parafowane przez Wykonawcę, w przeciwnym razie nie będzie uwzględnione.
  8. Strony oferty powinny być trwale ze sobą połączone i kolejno ponumerowane. 
    • Ofertę należy umieścić w zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Opakowanie powinno być oznaczone nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy, zatytułowane następująco: Transport dzieci ze szkół podstawowych na Pływalnie Smoczka”.
  9. Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca może wprowadzić zmiany do złożonej oferty lub wycofać ofertę. Oświadczenia o wprowadzonych zmianach lub wycofaniu oferty powinny być doręczone Zamawiającemu na piśmie pod rygorem nieważności przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenia powinny być opakowane tak, jak oferta, a opakowanie powinno zawierać odpowiednio dodatkowe oznaczenie wyrazem: „ZMIANA” lub „WYCOFANIE”.
  10. Dokumenty i oświadczenia wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
  11. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budziła wątpliwości, co do jej prawdziwości.

10.Termin i forma składania ofert:

10.1 Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 11.02. 2020  r. do godz. 8.45

10.2 Ofertę należy złożyć w  na adres biuro@mosir.mielec.pllub w MOSiR Mielec ul. Solskiego 1 39-300 Mielec ( Stadion Miejski Trybuna Wschodnia )  pok. 23 .

10.3 Oferty które wpłyną do Zamawiającego po w/w terminie lub w innej formie nie będą rozpatrywane.

10.4 Oferty zostaną otwarte w dniu: 11.02.2020 o godz. 9.00 w sekretariacie                          w siedzibie Zamawiającego.

10.5 Osoba do kontaktu  Witold Pieróg tel. 502192281, email: biuro@mosir.mielec.pl

 

Załączniki

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..