Wersje

Wersja Data zmiany Autor Opis Akcje
2019-09-24 10:31:09  ADRIAN PYZIKIEWICZ

Załączono plik 563231

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste2416946
user_idpuste2500136
fobject_idpuste563231
resource_idpuste1802
modelpusteJoboffer
foreign_idpuste9072
_attachmentpuste1
_activepuste1
2019-09-24 10:31:09  ADRIAN PYZIKIEWICZ

Załączono plik 576496

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste2416947
user_idpuste2500136
fobject_idpuste576496
resource_idpuste1802
modelpusteJoboffer
foreign_idpuste9072
_attachmentpuste1
_activepuste1
2019-05-20 14:33:33  ADRIAN PYZIKIEWICZ

Utworzono ofertę pracy 9072 o nazwie 'Otwarty i konkurencyjny nabór na stanowisko urzędnicze'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste9072
namepusteOtwarty i konkurencyjny nabór na stanowisko urzędnicze
shortpusteStanowisko: Kasjer
fullpuste

 

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

MOSiR w MIELCU

Nazwa i adres Jednostki: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Mielcu, ul. Solskiego 1, 39-300 Mielec

Stanowisko:  Kasjer

Informacje dodatkowe: 2 etaty w pełnym wymiarze czasu pracy, umowa na czas określony do 31.08.2019r.

I. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem:

Wymagania niezbędne:

  1. Posiada obywatelstwo polskie.
  2. Posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.
  3. Nie była karana za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  4. Nieposzlakowana opinia.
  5. Wykształcenie: minimum średnie
  6. Umiejętność obsługi kas fiskalnych

II. Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku:

  1. obsługa kas basenowych na basenach odkrytych MOSiR  Mielec,
    1. obsługa programu kasowego   oraz wszystkich czynności związanych ze sprzedażą       usług świadczonych przez  MOSiR  Mielec

 

III. Warunki pracy:

  1. Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: 

praca przy monitorze ekranowym.

  1. Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy – komputer, kserokopiarka,  niszczarka, skaner.

IV. Oferty kandydatów na stanowisko kasjer powinny zawierać:

  1. List motywacyjny własnoręcznie podpisany.
  2. Życiorys lub CV.
  3. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz wymagany staż pracy.
  4. Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
  5. Zaświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  6. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., zgodnie z załączonym wzorem.
  7. Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych, jest zobowiązany do złożenia także kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

 

V. Informacja o wskaźniku zatrudniania osób niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w MOSiR, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

 

Dokumenty należy dostarczyć wyłącznie w formie pisemnej - listownie lub osobiście do dnia:

 31 maja 2019 roku,

 pod adres:

MOSiR w Mielcu, ul. Solskiego 1, 309-300 Mielec.

Dokumenty należy składać w zaklejonych kopertach z dopiskiem;

nabór na stanowisko Kasjer  MOSiR Mielec”.

 

Informacje dodatkowe:

  1. Wymagane dokumenty i oświadczenia powinny być opatrzone podpisem kandydata.
  2. Organizator procesu rekrutacji zastrzega sobie prawo nie wybrania żadnego z kandydatów.
  3. Dokumenty aplikacyjne kandydata, który został wyłoniony w procesie rekrutacji, zostają dołączone do akt osobowych.
  4. Dokumenty pozostałych kandydatów są przechowywane przez 3 miesiące, a jeżeli w tym okresie nie zostaną odebrane przez osoby, które je złożyły, podlegają komisyjnemu zniszczeniu.
  5. Oferty otrzymane po terminie, niekompletne oraz nie spełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane.
  6. MOSiR  zastrzega sobie  prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

 

O terminie decyduje data wpływu do kancelarii . Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.

Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Kandydaci proszeni są o podanie kontaktu telefonicznego oraz adresu email.

 Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej          www.mosir.mielec.pl.

 

 

                                                                                                                  …………………………………………………….

Mielec,26,02.2019                                                                              podpis kierownika jednostki

 

 

 

 

 

OŚWIADCZENIE KANDYDATA

o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych  do celów rekrutacyjnych

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przedstawionych przeze mnie dokumentach w celu realizacji procesu rekrutacji w MOSiR w Mielcu.

Informacja Administratora w stosunku do osób biorących udział w procesie rekrutacyjnym, zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest MOSiR w Mielcu, ul. Solskiego 1, 39-300 Mielec

2. Podstawami prawnymi przetwarzania danych osobowych w celu realizacji procesu rekrutacji są:

1) obowiązek prawny ciążący na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) w zakresie kategorii danych określonych w ustawie z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktach wykonawczych;

2) wyrażona przez Pana/Panią zgoda na przetwarzanie swoich danych osobowych w tym celu (art. 6 ust. 1 lit. a) i/lub art. 9 ust. 2 lit. a) RODO) w zakresie pozostałych kategorii danych.

3. Odbiorcą Państwa danych osobowych będą  osoby upoważnione przez administratora danych osobowych, operator pocztowy.

4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania procesu rekrutacji, po upływie 3 miesięcy od dnia jego zakończenia.

5. Przysługuje Pani/Panu prawo  do:

a) dostępu do treści swoich danych osobowych, oraz otrzymania ich kopii

b) do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych

c) do ograniczenia przetwarzania danych osobowych

d) do usunięcia danych osobowych e) do wniesienia skargi do  Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych ( na adres Urzędu Ochrony Danych osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

6. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie kategorii danych określonych w ustawie z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktach wykonawczych jest wymogiem ustawowym, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości udziału w procesie rekrutacyjnym. W pozostałym zakresie podanie danych osobowych jest dobrowolne.

7. Pani/Pana dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani profilowania, o którym mowa w art. 22 rozporządzenia.

 

……………………………….………………………

data i podpis kandydata

 

 

 

 

 

joboffertype_idpuste1
employmenttype_idpuste22
educationpuste2
user_idpuste2500136
resource_idpuste1802
language_idpuste1
occupationpusteKasjer
deadlinepuste2019-05-31
publishfrompuste2019-05-20
publishtopuste2019-10-31
slugpusteotwarty-i-konkurencyjny-nabor-na-stanowisko-urzednicze
2019-05-20 14:33:33  ADRIAN PYZIKIEWICZ

Pole slug zmieniło wartość z 'otwarty-i-konkurencyjny-nabor-na-stanowisko-urzednicze' na '9072_otwarty-i-konkurencyjny-nabor-na-stanowisko-urzednicze'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
slugotwarty-i-konkurencyjny-nabor-na-stanowisko-urzednicze9072_otwarty-i-konkurencyjny-nabor-na-stanowisko-urzednicze
2019-05-20 14:35:25  ADRIAN PYZIKIEWICZ

Pole publishto zmieniło wartość z '2019-10-31' na '2019-08-31'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
publishto2019-10-312019-08-31
2019-05-20 14:36:22  ADRIAN PYZIKIEWICZ

Pole full zmieniło wartość z '<p align="center"> &nbsp;</p> <p align="center"> <strong>OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE</strong></p> <p align="center"> <strong>MOSiR w MIELCU</strong></p> <p> <strong>Nazwa i adres Jednostki</strong>: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Mielcu, ul. Solskiego 1, 39-300 Mielec</p> <p> <strong>Stanowisko</strong>:&nbsp; Kasjer</p> <p> <strong>Informacje dodatkowe</strong>: 2 etaty w pełnym wymiarze czasu pracy, umowa na czas określony do 31.08.2019r.</p> <p> <strong><u>I. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem:</u></strong></p> <p> <strong>Wymagania niezbędne:</strong></p> <ol> <li> Posiada obywatelstwo polskie.</li> <li> Posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.</li> <li> Nie była karana za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.</li> <li> Nieposzlakowana opinia.</li> <li> Wykształcenie: minimum średnie</li> <li> Umiejętność obsługi kas fiskalnych</li> </ol> <p> <strong><u>II. Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku:</u></strong></p> <ol> <li> obsługa kas basenowych na basenach odkrytych MOSiR&nbsp; Mielec, <ol> <li> obsługa programu kasowego&nbsp;&nbsp; oraz wszystkich czynności związanych ze sprzedażą&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; usług świadczonych przez&nbsp; MOSiR&nbsp; Mielec</li> </ol> </li> </ol> <p> &nbsp;</p> <p> <strong><u>III. Warunki pracy:</u></strong></p> <ol> <li> Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:&nbsp;</li> </ol> <p> praca przy monitorze ekranowym.</p> <ol> <li> Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy &ndash; komputer, kserokopiarka,&nbsp; niszczarka, skaner.</li> </ol> <p> <strong><u>IV. Oferty kandydat&oacute;w na stanowisko kasjer powinny zawierać:</u></strong></p> <ol> <li> List motywacyjny własnoręcznie podpisany.</li> <li> Życiorys lub CV.</li> <li> Kserokopie dokument&oacute;w potwierdzających wykształcenie oraz wymagany staż pracy.</li> <li> Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu obywatelstwa polskiego.</li> <li> Zaświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.</li> <li> Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do cel&oacute;w rekrutacyjnych na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 og&oacute;lnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., zgodnie z załączonym wzorem.</li> <li> Kandydat, kt&oacute;ry zamierza skorzystać z uprawnienia, o kt&oacute;rym mowa w art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych, jest zobowiązany do złożenia także kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.</li> </ol> <p> &nbsp;</p> <p> <strong><u>V. Informacja o wskaźniku zatrudniania os&oacute;b niepełnosprawnych:</u></strong></p> <p> W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnika zatrudnienia os&oacute;b niepełnosprawnych w MOSiR, w rozumieniu przepis&oacute;w o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu os&oacute;b niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.</p> <p> &nbsp;</p> <p> <strong>Dokumenty należy dostarczyć wyłącznie w formie pisemnej - listownie lub osobiście do dnia:</strong></p> <p> &nbsp;<strong>31 maja 2019 roku</strong>,</p> <p> &nbsp;pod adres:</p> <p> MOSiR w Mielcu, ul. Solskiego 1, 309-300 Mielec.</p> <p> Dokumenty należy składać w zaklejonych kopertach z dopiskiem;</p> <p> &bdquo;<strong>nab&oacute;r na stanowisko Kasjer&nbsp; MOSiR Mielec</strong>&rdquo;.</p> <p> &nbsp;</p> <p> Informacje dodatkowe:</p> <ol> <li> Wymagane dokumenty i oświadczenia powinny być opatrzone podpisem kandydata.</li> <li> Organizator procesu rekrutacji zastrzega sobie prawo nie wybrania żadnego z kandydat&oacute;w.</li> <li> Dokumenty aplikacyjne kandydata, kt&oacute;ry został wyłoniony w procesie rekrutacji, zostają dołączone do akt osobowych.</li> <li> Dokumenty pozostałych kandydat&oacute;w są przechowywane przez 3 miesiące, a jeżeli w tym okresie nie zostaną odebrane przez osoby, kt&oacute;re je złożyły, podlegają komisyjnemu zniszczeniu.</li> <li> Oferty otrzymane po terminie, niekompletne oraz nie spełniające wymog&oacute;w formalnych nie będą rozpatrywane.</li> <li> MOSiR&nbsp; zastrzega sobie&nbsp; prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.</li> </ol> <p> &nbsp;</p> <p> O terminie decyduje data wpływu do kancelarii . Oferty, kt&oacute;re wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.</p> <p> <strong>Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.</strong> Kandydaci proszeni są o podanie kontaktu telefonicznego oraz adresu email.</p> <p> &nbsp;Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; www.mosir.mielec.pl.</p> <p> &nbsp;</p> <p> &nbsp;</p> <p align="center"> &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; &hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;.</p> <p align="center"> Mielec,26,02.2019&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; podpis kierownika jednostki</p> <p> &nbsp;</p> <p> &nbsp;</p> <p> &nbsp;</p> <p> &nbsp;</p> <p> &nbsp;</p> <p align="center"> <strong>OŚWIADCZENIE KANDYDATA</strong></p> <p align="center"> <strong>o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych&nbsp; do cel&oacute;w rekrutacyjnych</strong></p> <p> Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przedstawionych przeze mnie dokumentach w celu realizacji procesu rekrutacji w MOSiR w Mielcu.</p> <p> Informacja Administratora w stosunku do os&oacute;b biorących udział w procesie rekrutacyjnym, zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 og&oacute;lnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.</p> <p> 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest MOSiR w Mielcu, ul. Solskiego 1, 39-300 Mielec</p> <p> 2. Podstawami prawnymi przetwarzania danych osobowych w celu realizacji procesu rekrutacji są:</p> <p> 1) obowiązek prawny ciążący na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) w zakresie kategorii danych określonych w ustawie z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktach wykonawczych;</p> <p> 2) wyrażona przez Pana/Panią zgoda na przetwarzanie swoich danych osobowych w tym celu (art. 6 ust. 1 lit. a) i/lub art. 9 ust. 2 lit. a) RODO) w zakresie pozostałych kategorii danych.</p> <p> 3. Odbiorcą Państwa danych osobowych będą&nbsp; osoby upoważnione przez administratora danych osobowych, operator pocztowy.</p> <p> 4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania procesu rekrutacji, po upływie 3 miesięcy od dnia jego zakończenia.</p> <p> 5. Przysługuje Pani/Panu prawo&nbsp; do:</p> <p> a) dostępu do treści swoich danych osobowych, oraz otrzymania ich kopii</p> <p> b) do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych</p> <p> c) do ograniczenia przetwarzania danych osobowych</p> <p> d) do usunięcia danych osobowych e) do wniesienia skargi do&nbsp; Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych ( na adres Urzędu Ochrony Danych osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).</p> <p> 6. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie kategorii danych określonych w ustawie z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktach wykonawczych jest wymogiem ustawowym, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości udziału w procesie rekrutacyjnym. W pozostałym zakresie podanie danych osobowych jest dobrowolne.</p> <p> 7. Pani/Pana dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani profilowania, o kt&oacute;rym mowa w art. 22 rozporządzenia.</p> <p> &nbsp;</p> <p align="right"> &hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;.&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;</p> <p align="right"> data i podpis kandydata</p> <p align="right"> &nbsp;</p> <p align="right"> &nbsp;</p> <p align="right"> &nbsp;</p> <p align="right"> &nbsp;</p> <p align="right"> &nbsp;</p> ' na '<p align="center"> &nbsp;</p> <p align="center"> <strong>OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE</strong></p> <p align="center"> <strong>MOSiR w MIELCU</strong></p> <p> <strong>Nazwa i adres Jednostki</strong>: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Mielcu, ul. Solskiego 1, 39-300 Mielec</p> <p> <strong>Stanowisko</strong>:&nbsp; Kasjer</p> <p> <strong>Informacje dodatkowe</strong>: 2 etaty w pełnym wymiarze czasu pracy, umowa na czas określony do 31.08.2019r.</p> <p> <strong><u>I. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem:</u></strong></p> <p> <strong>Wymagania niezbędne:</strong></p> <ol> <li> Posiada obywatelstwo polskie.</li> <li> Posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.</li> <li> Nie była karana za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.</li> <li> Nieposzlakowana opinia.</li> <li> Wykształcenie: minimum średnie</li> <li> Umiejętność obsługi kas fiskalnych</li> </ol> <p> <strong><u>II. Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku:</u></strong></p> <ol> <li> obsługa kas basenowych na basenach odkrytych MOSiR&nbsp; Mielec, <ol> <li> obsługa programu kasowego&nbsp;&nbsp; oraz wszystkich czynności związanych ze sprzedażą&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; usług świadczonych przez&nbsp; MOSiR&nbsp; Mielec</li> </ol> </li> </ol> <p> &nbsp;</p> <p> <strong><u>III. Warunki pracy:</u></strong></p> <ol> <li> Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:&nbsp;</li> </ol> <p> praca przy monitorze ekranowym.</p> <ol> <li> Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy &ndash; komputer, kserokopiarka,&nbsp; niszczarka, skaner.</li> </ol> <p> <strong><u>IV. Oferty kandydat&oacute;w na stanowisko kasjer powinny zawierać:</u></strong></p> <ol> <li> List motywacyjny własnoręcznie podpisany.</li> <li> Życiorys lub CV.</li> <li> Kserokopie dokument&oacute;w potwierdzających wykształcenie oraz wymagany staż pracy.</li> <li> Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu obywatelstwa polskiego.</li> <li> Zaświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.</li> <li> Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do cel&oacute;w rekrutacyjnych na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 og&oacute;lnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., zgodnie z załączonym wzorem.</li> <li> Kandydat, kt&oacute;ry zamierza skorzystać z uprawnienia, o kt&oacute;rym mowa w art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych, jest zobowiązany do złożenia także kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.</li> </ol> <p> &nbsp;</p> <p> <strong><u>V. Informacja o wskaźniku zatrudniania os&oacute;b niepełnosprawnych:</u></strong></p> <p> W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnika zatrudnienia os&oacute;b niepełnosprawnych w MOSiR, w rozumieniu przepis&oacute;w o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu os&oacute;b niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.</p> <p> &nbsp;</p> <p> <strong>Dokumenty należy dostarczyć wyłącznie w formie pisemnej - listownie lub osobiście do dnia:</strong></p> <p> &nbsp;<strong>31 maja 2019 roku</strong>,</p> <p> &nbsp;pod adres:</p> <p> MOSiR w Mielcu, ul. Solskiego 1, 309-300 Mielec.</p> <p> Dokumenty należy składać w zaklejonych kopertach z dopiskiem;</p> <p> &bdquo;<strong>nab&oacute;r na stanowisko Kasjer&nbsp; MOSiR Mielec</strong>&rdquo;.</p> <p> &nbsp;</p> <p> Informacje dodatkowe:</p> <ol> <li> Wymagane dokumenty i oświadczenia powinny być opatrzone podpisem kandydata.</li> <li> Organizator procesu rekrutacji zastrzega sobie prawo nie wybrania żadnego z kandydat&oacute;w.</li> <li> Dokumenty aplikacyjne kandydata, kt&oacute;ry został wyłoniony w procesie rekrutacji, zostają dołączone do akt osobowych.</li> <li> Dokumenty pozostałych kandydat&oacute;w są przechowywane przez 3 miesiące, a jeżeli w tym okresie nie zostaną odebrane przez osoby, kt&oacute;re je złożyły, podlegają komisyjnemu zniszczeniu.</li> <li> Oferty otrzymane po terminie, niekompletne oraz nie spełniające wymog&oacute;w formalnych nie będą rozpatrywane.</li> <li> MOSiR&nbsp; zastrzega sobie&nbsp; prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.</li> </ol> <p> &nbsp;</p> <p> O terminie decyduje data wpływu do kancelarii . Oferty, kt&oacute;re wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.</p> <p> <strong>Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.</strong> Kandydaci proszeni są o podanie kontaktu telefonicznego oraz adresu email.</p> <p> &nbsp;Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; www.mosir.mielec.pl.</p> <p> &nbsp;</p> <p> &nbsp;</p> <p align="right"> &nbsp;</p> '

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
full

 

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

MOSiR w MIELCU

Nazwa i adres Jednostki: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Mielcu, ul. Solskiego 1, 39-300 Mielec

Stanowisko:  Kasjer

Informacje dodatkowe: 2 etaty w pełnym wymiarze czasu pracy, umowa na czas określony do 31.08.2019r.

I. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem:

Wymagania niezbędne:

  1. Posiada obywatelstwo polskie.
  2. Posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.
  3. Nie była karana za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  4. Nieposzlakowana opinia.
  5. Wykształcenie: minimum średnie
  6. Umiejętność obsługi kas fiskalnych

II. Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku:

  1. obsługa kas basenowych na basenach odkrytych MOSiR  Mielec,
    1. obsługa programu kasowego   oraz wszystkich czynności związanych ze sprzedażą       usług świadczonych przez  MOSiR  Mielec

 

III. Warunki pracy:

  1. Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: 

praca przy monitorze ekranowym.

  1. Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy – komputer, kserokopiarka,  niszczarka, skaner.

IV. Oferty kandydatów na stanowisko kasjer powinny zawierać:

  1. List motywacyjny własnoręcznie podpisany.
  2. Życiorys lub CV.
  3. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz wymagany staż pracy.
  4. Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
  5. Zaświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  6. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., zgodnie z załączonym wzorem.
  7. Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych, jest zobowiązany do złożenia także kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

 

V. Informacja o wskaźniku zatrudniania osób niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w MOSiR, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

 

Dokumenty należy dostarczyć wyłącznie w formie pisemnej - listownie lub osobiście do dnia:

 31 maja 2019 roku,

 pod adres:

MOSiR w Mielcu, ul. Solskiego 1, 309-300 Mielec.

Dokumenty należy składać w zaklejonych kopertach z dopiskiem;

nabór na stanowisko Kasjer  MOSiR Mielec”.

 

Informacje dodatkowe:

  1. Wymagane dokumenty i oświadczenia powinny być opatrzone podpisem kandydata.
  2. Organizator procesu rekrutacji zastrzega sobie prawo nie wybrania żadnego z kandydatów.
  3. Dokumenty aplikacyjne kandydata, który został wyłoniony w procesie rekrutacji, zostają dołączone do akt osobowych.
  4. Dokumenty pozostałych kandydatów są przechowywane przez 3 miesiące, a jeżeli w tym okresie nie zostaną odebrane przez osoby, które je złożyły, podlegają komisyjnemu zniszczeniu.
  5. Oferty otrzymane po terminie, niekompletne oraz nie spełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane.
  6. MOSiR  zastrzega sobie  prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

 

O terminie decyduje data wpływu do kancelarii . Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.

Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Kandydaci proszeni są o podanie kontaktu telefonicznego oraz adresu email.

 Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej          www.mosir.mielec.pl.

 

 

                                                                                                                  …………………………………………………….

Mielec,26,02.2019                                                                              podpis kierownika jednostki

 

 

 

 

 

OŚWIADCZENIE KANDYDATA

o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych  do celów rekrutacyjnych

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przedstawionych przeze mnie dokumentach w celu realizacji procesu rekrutacji w MOSiR w Mielcu.

Informacja Administratora w stosunku do osób biorących udział w procesie rekrutacyjnym, zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest MOSiR w Mielcu, ul. Solskiego 1, 39-300 Mielec

2. Podstawami prawnymi przetwarzania danych osobowych w celu realizacji procesu rekrutacji są:

1) obowiązek prawny ciążący na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) w zakresie kategorii danych określonych w ustawie z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktach wykonawczych;

2) wyrażona przez Pana/Panią zgoda na przetwarzanie swoich danych osobowych w tym celu (art. 6 ust. 1 lit. a) i/lub art. 9 ust. 2 lit. a) RODO) w zakresie pozostałych kategorii danych.

3. Odbiorcą Państwa danych osobowych będą  osoby upoważnione przez administratora danych osobowych, operator pocztowy.

4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania procesu rekrutacji, po upływie 3 miesięcy od dnia jego zakończenia.

5. Przysługuje Pani/Panu prawo  do:

a) dostępu do treści swoich danych osobowych, oraz otrzymania ich kopii

b) do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych

c) do ograniczenia przetwarzania danych osobowych

d) do usunięcia danych osobowych e) do wniesienia skargi do  Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych ( na adres Urzędu Ochrony Danych osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

6. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie kategorii danych określonych w ustawie z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktach wykonawczych jest wymogiem ustawowym, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości udziału w procesie rekrutacyjnym. W pozostałym zakresie podanie danych osobowych jest dobrowolne.

7. Pani/Pana dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani profilowania, o którym mowa w art. 22 rozporządzenia.

 

……………………………….………………………

data i podpis kandydata

 

 

 

 

 

 

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

MOSiR w MIELCU

Nazwa i adres Jednostki: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Mielcu, ul. Solskiego 1, 39-300 Mielec

Stanowisko:  Kasjer

Informacje dodatkowe: 2 etaty w pełnym wymiarze czasu pracy, umowa na czas określony do 31.08.2019r.

I. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem:

Wymagania niezbędne:

  1. Posiada obywatelstwo polskie.
  2. Posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.
  3. Nie była karana za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  4. Nieposzlakowana opinia.
  5. Wykształcenie: minimum średnie
  6. Umiejętność obsługi kas fiskalnych

II. Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku:

  1. obsługa kas basenowych na basenach odkrytych MOSiR  Mielec,
    1. obsługa programu kasowego   oraz wszystkich czynności związanych ze sprzedażą       usług świadczonych przez  MOSiR  Mielec

 

III. Warunki pracy:

  1. Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: 

praca przy monitorze ekranowym.

  1. Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy – komputer, kserokopiarka,  niszczarka, skaner.

IV. Oferty kandydatów na stanowisko kasjer powinny zawierać:

  1. List motywacyjny własnoręcznie podpisany.
  2. Życiorys lub CV.
  3. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz wymagany staż pracy.
  4. Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
  5. Zaświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  6. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., zgodnie z załączonym wzorem.
  7. Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych, jest zobowiązany do złożenia także kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

 

V. Informacja o wskaźniku zatrudniania osób niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w MOSiR, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

 

Dokumenty należy dostarczyć wyłącznie w formie pisemnej - listownie lub osobiście do dnia:

 31 maja 2019 roku,

 pod adres:

MOSiR w Mielcu, ul. Solskiego 1, 309-300 Mielec.

Dokumenty należy składać w zaklejonych kopertach z dopiskiem;

nabór na stanowisko Kasjer  MOSiR Mielec”.

 

Informacje dodatkowe:

  1. Wymagane dokumenty i oświadczenia powinny być opatrzone podpisem kandydata.
  2. Organizator procesu rekrutacji zastrzega sobie prawo nie wybrania żadnego z kandydatów.
  3. Dokumenty aplikacyjne kandydata, który został wyłoniony w procesie rekrutacji, zostają dołączone do akt osobowych.
  4. Dokumenty pozostałych kandydatów są przechowywane przez 3 miesiące, a jeżeli w tym okresie nie zostaną odebrane przez osoby, które je złożyły, podlegają komisyjnemu zniszczeniu.
  5. Oferty otrzymane po terminie, niekompletne oraz nie spełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane.
  6. MOSiR  zastrzega sobie  prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

 

O terminie decyduje data wpływu do kancelarii . Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.

Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Kandydaci proszeni są o podanie kontaktu telefonicznego oraz adresu email.

 Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej          www.mosir.mielec.pl.

 

 

 

2019-06-11 14:25:01  ADRIAN PYZIKIEWICZ
Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
2019-08-05 14:09:37  ADRIAN PYZIKIEWICZ

Pole publishto zmieniło wartość z '2019-08-31' na '2019-12-31'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
publishto2019-08-312019-12-31
2019-09-24 10:30:42  ADRIAN PYZIKIEWICZ

Pole short zmieniło wartość z 'Stanowisko: Kasjer' na 'Stanowisko: Inspektor ds. RODO, archiwum i gospodarki magazynowej'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
shortStanowisko: KasjerStanowisko: Inspektor ds. RODO, archiwum i gospodarki magazynowej
2019-09-24 10:31:09  ADRIAN PYZIKIEWICZ

Pole short zmieniło wartość z 'Stanowisko: Inspektor ds. RODO, archiwum i gospodarki magazynowej' na 'Stanowisko: kasjer'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
shortStanowisko: Inspektor ds. RODO, archiwum i gospodarki magazynowejStanowisko: kasjer
2020-01-02 21:00:23 

Pole _archived wypełniono wartością 'true'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
_archivedpuste1

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..