full | puste |
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
MOSiR w MIELCU
Nazwa i adres Jednostki: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Mielcu, ul. Solskiego 1, 39-300 Mielec
Stanowisko: Inspektor ds. kadr i administracji.
Informacje dodatkowe: 1 etat w pełnym wymiarze czasu pracy
I. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem:
Wymagania niezbędne:
- Posiada obywatelstwo polskie.
- Posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.
- Nie była karana za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Nieposzlakowana opinia.
- Wykształcenie: wykształcenie wyższe o specjalności umożliwiającej wykonywanie zadań na tym stanowisku i co najmniej 2 letni staż pracy lub średnie umożliwiające wykonywanie zadań na tym stanowisku i co najmniej 5 letni staż pracy
- Znajomość przepisów prawa w zakresie: znajomość przepisów z zakresu prawa pracy- w tym: Kodeks Pracy, ustawy o pracownikach samorządowych, ubezpieczeń społecznych, ZFŚS oraz :,
• dobra znajomość pakietu biurowego MS OFFICE,
• dobra znajomość programów kadrowych – TARAN, programu sprawozdawczego GUS, płatnik, bankowego systemu obsługi przelewów,
• znajomość ustawy o ochronie danych osobowych oraz Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
Wymagania dodatkowe:
- Doświadczenie w prowadzeniu spraw kadrowych
- Umiejętność sporządzania analiz.
- Biegła obsługa komputera.
- Umiejętność redagowania decyzji, pism.
- Samodzielność, operatywność, systematyczność, sumienność, umiejętność organizacji pracy, wysoka kultura osobista.
- Komunikatywność w stosunkach interpersonalnych.
- Umiejętność pracy w zespole.
- Umiejętność obsługi programów księgowych: OTAGO.
- Terminowość w realizacji zadań.
II. Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku:
- prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej pracowników zgodnie ze stosownymi przepisami - Kodeks Pracy,
• obsługa programu Kadry - TARAN
• sporządzanie sprawozdań statystycznych z zakresu stanu i ruchu kadrowego,
• sporządzanie sprawozdań statystycznych dla celów GUS,
• obsługę kadrową w zakresie poprawności przygotowywanych dokumentów,
• przygotowanie umów pracowników,
• przygotowanie świadectw pracy i dokumentacji związanej z rozwiązaniem stosunku pracy,
• prowadzenie akt personalnych wszystkich pracowników,
• przygotowywanie umów-zleceń ,
• prowadzenie i ustalanie urlopów pracowników administracji i obsługi,
• sporządzanie dokumentacji związanej z przejściem pracowników do innej jednostki, na renty lub emerytury,
• prowadzenie na bieżąco rejestru absencji chorobowej i urlopów.
• przygotowywanie od strony formalnoprawnej dokumentów dotyczących zatrudnienia, rozwiązania umów o pracę, zaszeregowania, przeniesień, urlopów, ZFŚS i innych spraw wynikających ze stosunku pracy;
• ustalanie uprawnień urlopowych i prowadzenie dokumentacji z tym związanej (karty urlopowe, plany urlopowe, ekwiwalent za urlop);
• prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich; prowadzenie ewidencji badań lekarskich oraz uprawnień SEP pracowników i kontrola ich aktualności
• wydawanie zaświadczeń dotyczących stosunku pracy na wniosek pracownika; rozliczanie pracowników z wykorzystanych dni urlopów wypoczynkowych oraz innych przerw w wykonywaniu pracy określonych w Kodeksie Pracy
• inne czynności z zakresu kadr
- możliwość pracy na kasie basenów odkrytych i lodowisku,
- możliwość wykonywania przelewów bankowych
III. Warunki pracy:
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
praca przy monitorze ekranowym.
- Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy – komputer, kserokopiarka, niszczarka, skaner.
IV. Oferty kandydatów na stanowisko głównego księgowego powinny zawierać:
- List motywacyjny własnoręcznie podpisany.
- Życiorys lub CV.
- Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz wymagany staż pracy.
- Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
- Zaświadczenie z KRK, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., zgodnie z załączonym wzorem.
- Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych, jest zobowiązany do złożenia także kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
V. Informacja o wskaźniku zatrudniania osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w MOSiR, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był wyższy niż 6%.
Dokumenty należy dostarczyć wyłącznie w formie pisemnej - listownie lub osobiście do dnia 8 maja 2019 roku, pod adres MOSiR w Mielcu, ul. Solskiego 1, 309-300 Mielec.
Dokumenty należy składać w zaklejonych kopertach z dopiskiem;
„nabór na stanowisko Inspektor ds. kadr i administracji”.
O terminie decyduje data wpływu do kancelarii. Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Kandydaci proszeni są o podanie kontaktu telefonicznego oraz adresu email.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej www.mosir.mielec.pl.
Informacje dodatkowe:
- Wymagane dokumenty i oświadczenia powinny być opatrzone podpisem kandydata.
- Organizator procesu rekrutacji zastrzega sobie prawo nie wybrania żadnego z kandydatów.
- Dokumenty aplikacyjne kandydata, który został wyłoniony w procesie rekrutacji, zostają dołączone do akt osobowych.
- Dokumenty pozostałych kandydatów są przechowywane przez 3 miesiące, a jeżeli w tym okresie nie zostaną odebrane przez osoby, które je złożyły, podlegają komisyjnemu zniszczeniu.
- Oferty otrzymane po terminie, niekompletne oraz nie spełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane.
- MOSiR zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.
O zachowaniu terminu wskazanego w ogłoszeniu decyduje data wpływu.
Mielec, dnia 23.04.2019 roku
…………………………………………………….
podpis kierownika jednostki
|