3 |
2019-10-11 12:17:09 |
ADRIAN PYZIKIEWICZ |
Pole full zmieniło wartość z '<p> Stanowisko: Inspektor d/s Ochrony Danych Osobowych</p> ' na '<p align="center"> <strong>OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE</strong></p> <p align="center"> <strong>MOSiR w MIELCU</strong></p> <p> <strong>Nazwa i adres Jednostki</strong>: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Mielcu, ul. Solskiego 1,</p> <p> 39-300 Mielec</p> <p> Stanowisko: <strong>Inspektor d/s Ochrony Danych Osobowych</strong></p> <p> Informacje dodatkowe: <strong>1 etat w pełnym wymiarze czasu pracy</strong></p> <p> <strong><u>I. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem:</u></strong></p> <p> <strong>Wymagania niezbędne:</strong></p> <ol> <li> Posiada obywatelstwo polskie.</li> <li> Posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.</li> <li> Nie była karana za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.</li> <li> Nieposzlakowana opinia.</li> <li> Wykształcenie: wykształcenie wyższe</li> <li> Znajomość przepisów prawa w zakresie: znajomość ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych oraz Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz ustawy z dnia 14lipca 1983r.o narodowym zasobie archiwalnym, ustawy z dnia 8 lipca 2005 r.<em>o samorządzie gminnym</em>, ustawyz dnia 21 listopada 2008 r. pracownikach samorządowych oraz :<br /> <strong>Wymagania dodatkowe:</strong> <ol> <li> Doświadczenie w prowadzeniu spraw RODO</li> <li> Umiejętność sporządzania analiz.</li> <li> Biegła obsługa komputera.</li> <li> Umiejętność redagowania decyzji, pism.</li> <li> Samodzielność, operatywność, systematyczność, sumienność, umiejętność organizacji pracy, wysoka kultura osobista.</li> <li> Komunikatywność w stosunkach interpersonalnych.</li> <li> Umiejętność pracy w zespole.</li> <li> Umiejętność obsługi programów: OTAGO, MS OFFICE,</li> <li> Terminowość w realizacji zadań.</li> </ol> </li> </ol> <p> <strong><u>II. Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku:</u></strong></p> <ol> <li> informowanie Administratora oraz pracowników Urzędu, którzy przetwarzają dane osobowe, o obowiązkach spoczywających na nich wynikających z obowiązujących przepisów i doradzanie im w tej sprawie,</li> <li> monitorowanie przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych, w tym podział obowiązków,</li> <li> podejmowanie działań zwiększających świadomość konieczności ochrony danych osobowych, szkolenie pracowników MOSiR uczestniczących w operacjach przetwarzania danych osobowych oraz powiązane z tym audyty,</li> <li> udzielanie na żądanie zaleceń co do oceny skutków dla ochrony danych oraz monitorowanie jej wykonania,</li> <li> współpraca z Urzędem Ochrony Danych Osobowych,</li> <li> pełnienie funkcji punktu kontaktowego dla Urzędu Ochrony Danych Osobowych w kwestiach związanych z ochroną danych osobowych i prowadzenie w tym zakresie konsultacji,</li> <li> pełnienie funkcji punktu kontaktowego dla osób, których dane osobowe są przetwarzane, we wszystkich sprawach związanych z tym przetwarzaniem oraz z wykonywaniem przysługujących im praw na mocy obowiązujących przepisów w zakresie ochrony danych osobowych,</li> <li> monitorowanie i opiniowanie wdrażania odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych w celu skutecznej realizacji zasad ochrony danych oraz w celu wprowadzenia niezbędnych zabezpieczeń przetwarzania danych osobowych i ochrony praw osób, których dane dotyczą,</li> <li> monitorowanie wdrożenia i stosowania polityki ochrony danych osobowych oraz instrukcji zarządzania systemem informatycznym,</li> <li> przygotowywanie oraz opiniowanie umów powierzenia przetwarzania danych osobowych,</li> <li> prowadzenie rejestru czynności przetwarzania danych osobowych w formie pisemnej i elektronicznej,</li> <li> nadzór nad wydawaniem upoważnień do przetwarzania danych osobowych,</li> <li> prowadzenie rejestru wydanych upoważnień do przetwarzania danych osobowych,</li> <li> zgłaszanie naruszenia ochrony danych osobowych organowi nadzorczemu oraz opiniowanie konieczności zawiadomienia osób, których dane dotyczą, o takim naruszeniu,</li> <li> opiniowanie w zakresie wykonywania obowiązku informacyjnego i realizacji uprawnień osób, których dane osobowe są przetwarzane,</li> <li> opiniowanie w sprawie udostępniania danych osobowych odbiorcom danych,</li> <li> wykonywanie innych czynności zleconych przez Dyrektora</li> <li> inne zadania i obowiązki określone w zakresie czynności</li> </ol> <p> <strong><u>III. Warunki pracy:</u></strong></p> <ol> <li> Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:</li> </ol> <p style="margin-left:36.0pt;"> praca przy monitorze ekranowym.</p> <ol> <li> Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy – komputer, kserokopiarka, niszczarka, skaner.</li> </ol> <p> <strong><u>IV. Oferty kandydatów na stanowisko Inspektora d/s </u></strong><strong><u>Ochrony Danych Osobowychpowinny zawierać:</u></strong></p> <ol> <li> List motywacyjny własnoręcznie podpisany.</li> <li> Życiorys lub CV.</li> <li> Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz doświadczenie.</li> <li> Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu obywatelstwa polskiego.</li> <li> Oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.</li> <li> Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., zgodnie z załączonym wzorem.</li> <li> Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych, jest zobowiązany do złożenia także kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.</li> </ol> <p> <strong><u>V. Informacja o wskaźniku zatrudniania osób niepełnosprawnych:</u></strong></p> <p> W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w MOSiR, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był wyższy niż 6%.</p> <p> <strong>Dokumenty należy dostarczyć wyłącznie w formie pisemnej - listownie lub osobiście do dnia 23 października 2019 roku</strong>, pod adres MOSiR w Mielcu, ul. Solskiego 1, 309-300 Mielec.</p> <p> Dokumenty należy składać w zaklejonych kopertach z dopiskiem;</p> <p> „<strong>nabór na stanowisko </strong><strong>Inspektor d/s Ochrony Danych Osobowych</strong>”.</p> <p> O terminie decyduje data wpływu do kancelarii. Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.</p> <p> <strong>Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.</strong> Kandydaci proszeni są o podanie kontaktu telefonicznego oraz adresu email.</p> <p> Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej <a href="http://www.mosir.mielec.pl/">www.mosir.mielec.pl</a>.</p> <p> Informacje dodatkowe:</p> <ol> <li> Wymagane dokumenty i oświadczenia powinny być opatrzone podpisem kandydata.</li> <li> Organizator procesu rekrutacji zastrzega sobie prawo nie wybrania żadnego z kandydatów.</li> <li> Dokumenty aplikacyjne kandydata, który został wyłoniony w procesie rekrutacji, zostają dołączone do akt osobowych.</li> <li> Dokumenty pozostałych kandydatów są przechowywane przez 3 miesiące, a jeżeli w tym okresie nie zostaną odebrane przez osoby, które je złożyły, podlegają komisyjnemu zniszczeniu.</li> <li> Oferty otrzymane po terminie, niekompletne oraz nie spełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane.</li> <li> MOSiR zastrzega sobie prawo unieważnienia konkursu.</li> </ol> <p> O zachowaniu terminu wskazanego w ogłoszeniu <strong><u>decyduje data wpływu</u></strong>.</p> <p> </p> <p> <strong>Mielec, dnia 11.10.2019 roku<br /> </strong></p> ' |
Podgląd
Zamknij
Pole | Przed | Po |
---|
full |
Stanowisko: Inspektor d/s Ochrony Danych Osobowych
|
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
MOSiR w MIELCU
Nazwa i adres Jednostki: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Mielcu, ul. Solskiego 1,
39-300 Mielec
Stanowisko: Inspektor d/s Ochrony Danych Osobowych
Informacje dodatkowe: 1 etat w pełnym wymiarze czasu pracy
I. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem:
Wymagania niezbędne:
- Posiada obywatelstwo polskie.
- Posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.
- Nie była karana za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Nieposzlakowana opinia.
- Wykształcenie: wykształcenie wyższe
- Znajomość przepisów prawa w zakresie: znajomość ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych oraz Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz ustawy z dnia 14lipca 1983r.o narodowym zasobie archiwalnym, ustawy z dnia 8 lipca 2005 r.o samorządzie gminnym, ustawyz dnia 21 listopada 2008 r. pracownikach samorządowych oraz :
Wymagania dodatkowe:
- Doświadczenie w prowadzeniu spraw RODO
- Umiejętność sporządzania analiz.
- Biegła obsługa komputera.
- Umiejętność redagowania decyzji, pism.
- Samodzielność, operatywność, systematyczność, sumienność, umiejętność organizacji pracy, wysoka kultura osobista.
- Komunikatywność w stosunkach interpersonalnych.
- Umiejętność pracy w zespole.
- Umiejętność obsługi programów: OTAGO, MS OFFICE,
- Terminowość w realizacji zadań.
II. Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku:
- informowanie Administratora oraz pracowników Urzędu, którzy przetwarzają dane osobowe, o obowiązkach spoczywających na nich wynikających z obowiązujących przepisów i doradzanie im w tej sprawie,
- monitorowanie przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych, w tym podział obowiązków,
- podejmowanie działań zwiększających świadomość konieczności ochrony danych osobowych, szkolenie pracowników MOSiR uczestniczących w operacjach przetwarzania danych osobowych oraz powiązane z tym audyty,
- udzielanie na żądanie zaleceń co do oceny skutków dla ochrony danych oraz monitorowanie jej wykonania,
- współpraca z Urzędem Ochrony Danych Osobowych,
- pełnienie funkcji punktu kontaktowego dla Urzędu Ochrony Danych Osobowych w kwestiach związanych z ochroną danych osobowych i prowadzenie w tym zakresie konsultacji,
- pełnienie funkcji punktu kontaktowego dla osób, których dane osobowe są przetwarzane, we wszystkich sprawach związanych z tym przetwarzaniem oraz z wykonywaniem przysługujących im praw na mocy obowiązujących przepisów w zakresie ochrony danych osobowych,
- monitorowanie i opiniowanie wdrażania odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych w celu skutecznej realizacji zasad ochrony danych oraz w celu wprowadzenia niezbędnych zabezpieczeń przetwarzania danych osobowych i ochrony praw osób, których dane dotyczą,
- monitorowanie wdrożenia i stosowania polityki ochrony danych osobowych oraz instrukcji zarządzania systemem informatycznym,
- przygotowywanie oraz opiniowanie umów powierzenia przetwarzania danych osobowych,
- prowadzenie rejestru czynności przetwarzania danych osobowych w formie pisemnej i elektronicznej,
- nadzór nad wydawaniem upoważnień do przetwarzania danych osobowych,
- prowadzenie rejestru wydanych upoważnień do przetwarzania danych osobowych,
- zgłaszanie naruszenia ochrony danych osobowych organowi nadzorczemu oraz opiniowanie konieczności zawiadomienia osób, których dane dotyczą, o takim naruszeniu,
- opiniowanie w zakresie wykonywania obowiązku informacyjnego i realizacji uprawnień osób, których dane osobowe są przetwarzane,
- opiniowanie w sprawie udostępniania danych osobowych odbiorcom danych,
- wykonywanie innych czynności zleconych przez Dyrektora
- inne zadania i obowiązki określone w zakresie czynności
III. Warunki pracy:
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
praca przy monitorze ekranowym.
- Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy – komputer, kserokopiarka, niszczarka, skaner.
IV. Oferty kandydatów na stanowisko Inspektora d/s Ochrony Danych Osobowychpowinny zawierać:
- List motywacyjny własnoręcznie podpisany.
- Życiorys lub CV.
- Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz doświadczenie.
- Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
- Oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., zgodnie z załączonym wzorem.
- Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych, jest zobowiązany do złożenia także kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
V. Informacja o wskaźniku zatrudniania osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w MOSiR, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był wyższy niż 6%.
Dokumenty należy dostarczyć wyłącznie w formie pisemnej - listownie lub osobiście do dnia 23 października 2019 roku, pod adres MOSiR w Mielcu, ul. Solskiego 1, 309-300 Mielec.
Dokumenty należy składać w zaklejonych kopertach z dopiskiem;
„nabór na stanowisko Inspektor d/s Ochrony Danych Osobowych”.
O terminie decyduje data wpływu do kancelarii. Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Kandydaci proszeni są o podanie kontaktu telefonicznego oraz adresu email.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej www.mosir.mielec.pl.
Informacje dodatkowe:
- Wymagane dokumenty i oświadczenia powinny być opatrzone podpisem kandydata.
- Organizator procesu rekrutacji zastrzega sobie prawo nie wybrania żadnego z kandydatów.
- Dokumenty aplikacyjne kandydata, który został wyłoniony w procesie rekrutacji, zostają dołączone do akt osobowych.
- Dokumenty pozostałych kandydatów są przechowywane przez 3 miesiące, a jeżeli w tym okresie nie zostaną odebrane przez osoby, które je złożyły, podlegają komisyjnemu zniszczeniu.
- Oferty otrzymane po terminie, niekompletne oraz nie spełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane.
- MOSiR zastrzega sobie prawo unieważnienia konkursu.
O zachowaniu terminu wskazanego w ogłoszeniu decyduje data wpływu.
Mielec, dnia 11.10.2019 roku
|
|