Wersje

Wersja Data zmiany Autor Opis Akcje
2019-10-30 08:09:27  ADRIAN PYZIKIEWICZ

Załączono plik 641462

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste2506431
user_idpuste2500136
fobject_idpuste641462
resource_idpuste1802
modelpusteJoboffer
foreign_idpuste10832
_attachmentpuste1
_activepuste1
2019-10-30 08:09:27  ADRIAN PYZIKIEWICZ

Załączono plik 641463

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste2506432
user_idpuste2500136
fobject_idpuste641463
resource_idpuste1802
modelpusteJoboffer
foreign_idpuste10832
_attachmentpuste1
_activepuste1
2019-10-30 08:09:27  ADRIAN PYZIKIEWICZ

Załączono plik 650143

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste2506433
user_idpuste2500136
fobject_idpuste650143
resource_idpuste1802
modelpusteJoboffer
foreign_idpuste10832
_attachmentpuste1
_activepuste1
2019-10-30 08:09:27  ADRIAN PYZIKIEWICZ

Załączono plik 650144

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste2506434
user_idpuste2500136
fobject_idpuste650144
resource_idpuste1802
modelpusteJoboffer
foreign_idpuste10832
_attachmentpuste1
_activepuste1
2019-10-30 08:09:27  ADRIAN PYZIKIEWICZ

Załączono plik 652049

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste2506435
user_idpuste2500136
fobject_idpuste652049
resource_idpuste1802
modelpusteJoboffer
foreign_idpuste10832
_attachmentpuste1
_activepuste1
2019-10-11 11:27:54  ADRIAN PYZIKIEWICZ

Utworzono ofertę pracy 10832 o nazwie 'Otwarty i konkurencyjny nabór na stanowisko urzędnicze'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste10832
namepusteOtwarty i konkurencyjny nabór na stanowisko urzędnicze
shortpusteStanowisko: Inspektor d/s Ochrony Danych Osobowych
fullpuste

Stanowisko: Inspektor d/s Ochrony Danych Osobowych

joboffertype_idpuste1
employmenttype_idpuste22
educationpuste1
user_idpuste2500136
resource_idpuste1802
language_idpuste1
occupationpusteInspektor d/s Ochrony Danych Osobowych
deadlinepuste2019-10-23
publishfrompuste2019-10-11
publishtopuste2020-10-11
slugpusteotwarty-i-konkurencyjny-nabor-na-stanowisko-urzednicze
2019-10-11 11:27:54  ADRIAN PYZIKIEWICZ

Pole slug zmieniło wartość z 'otwarty-i-konkurencyjny-nabor-na-stanowisko-urzednicze' na '10832_otwarty-i-konkurencyjny-nabor-na-stanowisko-urzednicze'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
slugotwarty-i-konkurencyjny-nabor-na-stanowisko-urzednicze10832_otwarty-i-konkurencyjny-nabor-na-stanowisko-urzednicze
2019-10-11 12:17:09  ADRIAN PYZIKIEWICZ

Pole full zmieniło wartość z '<p> Stanowisko: Inspektor d/s Ochrony Danych Osobowych</p> ' na '<p align="center"> <strong>OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE</strong></p> <p align="center"> <strong>MOSiR w MIELCU</strong></p> <p> <strong>Nazwa i adres Jednostki</strong>: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Mielcu, ul. Solskiego 1,</p> <p> 39-300 Mielec</p> <p> Stanowisko: <strong>Inspektor d/s Ochrony Danych Osobowych</strong></p> <p> Informacje dodatkowe: <strong>1 etat w pełnym wymiarze czasu pracy</strong></p> <p> <strong><u>I. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem:</u></strong></p> <p> <strong>Wymagania niezbędne:</strong></p> <ol> <li> Posiada obywatelstwo polskie.</li> <li> Posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.</li> <li> Nie była karana za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.</li> <li> Nieposzlakowana opinia.</li> <li> Wykształcenie: wykształcenie wyższe</li> <li> Znajomość przepis&oacute;w prawa w zakresie: znajomość &nbsp;ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych oraz Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony os&oacute;b fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (og&oacute;lne rozporządzenie o ochronie danych) oraz ustawy z dnia 14lipca 1983r.o narodowym zasobie archiwalnym, ustawy z dnia 8 lipca 2005 r.<em>o samorządzie gminnym</em>, ustawyz dnia 21 listopada 2008 r. &nbsp;pracownikach samorządowych oraz :<br /> <strong>Wymagania dodatkowe:</strong> <ol> <li> Doświadczenie w prowadzeniu spraw RODO</li> <li> Umiejętność sporządzania analiz.</li> <li> Biegła obsługa komputera.</li> <li> Umiejętność redagowania decyzji, pism.</li> <li> Samodzielność, operatywność, systematyczność, sumienność, umiejętność organizacji pracy, wysoka kultura osobista.</li> <li> Komunikatywność w stosunkach interpersonalnych.</li> <li> Umiejętność pracy w zespole.</li> <li> Umiejętność obsługi program&oacute;w: OTAGO, MS OFFICE,</li> <li> Terminowość w realizacji zadań.</li> </ol> </li> </ol> <p> <strong><u>II. Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku:</u></strong></p> <ol> <li> informowanie Administratora oraz pracownik&oacute;w Urzędu, kt&oacute;rzy przetwarzają dane osobowe, o obowiązkach spoczywających na nich wynikających z obowiązujących przepis&oacute;w i doradzanie im w tej sprawie,</li> <li> monitorowanie przestrzegania przepis&oacute;w o ochronie danych osobowych, w tym podział obowiązk&oacute;w,</li> <li> podejmowanie działań zwiększających świadomość konieczności ochrony danych osobowych, szkolenie pracownik&oacute;w MOSiR uczestniczących w operacjach przetwarzania danych osobowych oraz powiązane z tym audyty,</li> <li> udzielanie na żądanie zaleceń co do oceny skutk&oacute;w dla ochrony danych oraz monitorowanie jej wykonania,</li> <li> wsp&oacute;łpraca z Urzędem Ochrony Danych Osobowych,</li> <li> pełnienie funkcji punktu kontaktowego dla&nbsp; Urzędu Ochrony Danych Osobowych w kwestiach związanych z ochroną danych osobowych i prowadzenie w tym zakresie konsultacji,</li> <li> pełnienie funkcji punktu kontaktowego dla os&oacute;b, kt&oacute;rych dane osobowe są przetwarzane, we wszystkich sprawach związanych z tym przetwarzaniem oraz z wykonywaniem przysługujących im praw na mocy obowiązujących przepis&oacute;w w zakresie ochrony danych osobowych,</li> <li> monitorowanie i opiniowanie wdrażania odpowiednich środk&oacute;w technicznych i organizacyjnych w celu skutecznej realizacji zasad ochrony danych oraz w celu wprowadzenia niezbędnych zabezpieczeń przetwarzania danych osobowych i ochrony praw os&oacute;b, kt&oacute;rych dane dotyczą,</li> <li> monitorowanie wdrożenia i stosowania polityki ochrony danych osobowych oraz instrukcji zarządzania systemem informatycznym,</li> <li> przygotowywanie oraz opiniowanie um&oacute;w powierzenia przetwarzania danych osobowych,</li> <li> prowadzenie rejestru czynności przetwarzania danych osobowych w formie pisemnej i elektronicznej,</li> <li> nadz&oacute;r nad wydawaniem upoważnień do przetwarzania danych osobowych,</li> <li> prowadzenie rejestru wydanych upoważnień do przetwarzania danych osobowych,</li> <li> zgłaszanie naruszenia ochrony danych osobowych organowi nadzorczemu oraz&nbsp; opiniowanie konieczności zawiadomienia os&oacute;b, kt&oacute;rych dane dotyczą, o takim naruszeniu,</li> <li> opiniowanie w zakresie wykonywania obowiązku informacyjnego i realizacji uprawnień os&oacute;b, kt&oacute;rych dane osobowe są przetwarzane,</li> <li> opiniowanie w sprawie udostępniania danych osobowych odbiorcom danych,</li> <li> wykonywanie innych czynności zleconych przez Dyrektora</li> <li> inne zadania i obowiązki określone w zakresie czynności</li> </ol> <p> <strong><u>III. Warunki pracy:</u></strong></p> <ol> <li> Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:</li> </ol> <p style="margin-left:36.0pt;"> praca przy monitorze ekranowym.</p> <ol> <li> Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy &ndash; komputer, kserokopiarka, niszczarka, skaner.</li> </ol> <p> <strong><u>IV. Oferty kandydat&oacute;w na stanowisko Inspektora d/s </u></strong><strong><u>Ochrony Danych Osobowychpowinny zawierać:</u></strong></p> <ol> <li> List motywacyjny własnoręcznie podpisany.</li> <li> Życiorys lub CV.</li> <li> Kserokopie dokument&oacute;w potwierdzających wykształcenie oraz doświadczenie.</li> <li> Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu obywatelstwa polskiego.</li> <li> Oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.</li> <li> Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do cel&oacute;w rekrutacyjnych na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 og&oacute;lnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., zgodnie z załączonym wzorem.</li> <li> Kandydat, kt&oacute;ry zamierza skorzystać z uprawnienia, o kt&oacute;rym mowa w art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych, jest zobowiązany do złożenia także kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.</li> </ol> <p> <strong><u>V. Informacja o wskaźniku zatrudniania os&oacute;b niepełnosprawnych:</u></strong></p> <p> W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnika zatrudnienia os&oacute;b niepełnosprawnych w MOSiR, w rozumieniu przepis&oacute;w o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu os&oacute;b niepełnosprawnych był wyższy niż 6%.</p> <p> <strong>Dokumenty należy dostarczyć wyłącznie w formie pisemnej - listownie lub osobiście do dnia 23 października 2019 roku</strong>, pod adres&nbsp; MOSiR w Mielcu, ul. Solskiego 1, 309-300 Mielec.</p> <p> Dokumenty należy składać w zaklejonych kopertach z dopiskiem;</p> <p> &bdquo;<strong>nab&oacute;r na stanowisko </strong><strong>Inspektor d/s Ochrony Danych Osobowych</strong>&rdquo;.</p> <p> O terminie decyduje data wpływu do kancelarii. Oferty, kt&oacute;re wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.</p> <p> <strong>Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.</strong> Kandydaci proszeni są o podanie kontaktu telefonicznego oraz adresu email.</p> <p> &nbsp;Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; <a href="http://www.mosir.mielec.pl/">www.mosir.mielec.pl</a>.</p> <p> Informacje dodatkowe:</p> <ol> <li> Wymagane dokumenty i oświadczenia powinny być opatrzone podpisem kandydata.</li> <li> Organizator procesu rekrutacji zastrzega sobie prawo nie wybrania żadnego z kandydat&oacute;w.</li> <li> Dokumenty aplikacyjne kandydata, kt&oacute;ry został wyłoniony w procesie rekrutacji, zostają dołączone do akt osobowych.</li> <li> Dokumenty pozostałych kandydat&oacute;w są przechowywane przez 3 miesiące, a jeżeli w tym okresie nie zostaną odebrane przez osoby, kt&oacute;re je złożyły, podlegają komisyjnemu zniszczeniu.</li> <li> Oferty otrzymane po terminie, niekompletne oraz nie spełniające wymog&oacute;w formalnych nie będą rozpatrywane.</li> <li> MOSiR zastrzega sobie prawo unieważnienia konkursu.</li> </ol> <p> O zachowaniu terminu wskazanego w ogłoszeniu <strong><u>decyduje data wpływu</u></strong>.</p> <p> &nbsp;</p> <p> <strong>Mielec, dnia 11.10.2019 roku<br /> &nbsp;&nbsp;</strong></p> '

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
full

Stanowisko: Inspektor d/s Ochrony Danych Osobowych

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

MOSiR w MIELCU

Nazwa i adres Jednostki: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Mielcu, ul. Solskiego 1,

39-300 Mielec

Stanowisko: Inspektor d/s Ochrony Danych Osobowych

Informacje dodatkowe: 1 etat w pełnym wymiarze czasu pracy

I. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem:

Wymagania niezbędne:

  1. Posiada obywatelstwo polskie.
  2. Posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.
  3. Nie była karana za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  4. Nieposzlakowana opinia.
  5. Wykształcenie: wykształcenie wyższe
  6. Znajomość przepisów prawa w zakresie: znajomość  ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych oraz Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz ustawy z dnia 14lipca 1983r.o narodowym zasobie archiwalnym, ustawy z dnia 8 lipca 2005 r.o samorządzie gminnym, ustawyz dnia 21 listopada 2008 r.  pracownikach samorządowych oraz :
    Wymagania dodatkowe:
    1. Doświadczenie w prowadzeniu spraw RODO
    2. Umiejętność sporządzania analiz.
    3. Biegła obsługa komputera.
    4. Umiejętność redagowania decyzji, pism.
    5. Samodzielność, operatywność, systematyczność, sumienność, umiejętność organizacji pracy, wysoka kultura osobista.
    6. Komunikatywność w stosunkach interpersonalnych.
    7. Umiejętność pracy w zespole.
    8. Umiejętność obsługi programów: OTAGO, MS OFFICE,
    9. Terminowość w realizacji zadań.

II. Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku:

  1. informowanie Administratora oraz pracowników Urzędu, którzy przetwarzają dane osobowe, o obowiązkach spoczywających na nich wynikających z obowiązujących przepisów i doradzanie im w tej sprawie,
  2. monitorowanie przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych, w tym podział obowiązków,
  3. podejmowanie działań zwiększających świadomość konieczności ochrony danych osobowych, szkolenie pracowników MOSiR uczestniczących w operacjach przetwarzania danych osobowych oraz powiązane z tym audyty,
  4. udzielanie na żądanie zaleceń co do oceny skutków dla ochrony danych oraz monitorowanie jej wykonania,
  5. współpraca z Urzędem Ochrony Danych Osobowych,
  6. pełnienie funkcji punktu kontaktowego dla  Urzędu Ochrony Danych Osobowych w kwestiach związanych z ochroną danych osobowych i prowadzenie w tym zakresie konsultacji,
  7. pełnienie funkcji punktu kontaktowego dla osób, których dane osobowe są przetwarzane, we wszystkich sprawach związanych z tym przetwarzaniem oraz z wykonywaniem przysługujących im praw na mocy obowiązujących przepisów w zakresie ochrony danych osobowych,
  8. monitorowanie i opiniowanie wdrażania odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych w celu skutecznej realizacji zasad ochrony danych oraz w celu wprowadzenia niezbędnych zabezpieczeń przetwarzania danych osobowych i ochrony praw osób, których dane dotyczą,
  9. monitorowanie wdrożenia i stosowania polityki ochrony danych osobowych oraz instrukcji zarządzania systemem informatycznym,
  10. przygotowywanie oraz opiniowanie umów powierzenia przetwarzania danych osobowych,
  11. prowadzenie rejestru czynności przetwarzania danych osobowych w formie pisemnej i elektronicznej,
  12. nadzór nad wydawaniem upoważnień do przetwarzania danych osobowych,
  13. prowadzenie rejestru wydanych upoważnień do przetwarzania danych osobowych,
  14. zgłaszanie naruszenia ochrony danych osobowych organowi nadzorczemu oraz  opiniowanie konieczności zawiadomienia osób, których dane dotyczą, o takim naruszeniu,
  15. opiniowanie w zakresie wykonywania obowiązku informacyjnego i realizacji uprawnień osób, których dane osobowe są przetwarzane,
  16. opiniowanie w sprawie udostępniania danych osobowych odbiorcom danych,
  17. wykonywanie innych czynności zleconych przez Dyrektora
  18. inne zadania i obowiązki określone w zakresie czynności

III. Warunki pracy:

  1. Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

praca przy monitorze ekranowym.

  1. Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy – komputer, kserokopiarka, niszczarka, skaner.

IV. Oferty kandydatów na stanowisko Inspektora d/s Ochrony Danych Osobowychpowinny zawierać:

  1. List motywacyjny własnoręcznie podpisany.
  2. Życiorys lub CV.
  3. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz doświadczenie.
  4. Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
  5. Oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  6. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., zgodnie z załączonym wzorem.
  7. Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych, jest zobowiązany do złożenia także kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

V. Informacja o wskaźniku zatrudniania osób niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w MOSiR, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był wyższy niż 6%.

Dokumenty należy dostarczyć wyłącznie w formie pisemnej - listownie lub osobiście do dnia 23 października 2019 roku, pod adres  MOSiR w Mielcu, ul. Solskiego 1, 309-300 Mielec.

Dokumenty należy składać w zaklejonych kopertach z dopiskiem;

nabór na stanowisko Inspektor d/s Ochrony Danych Osobowych”.

O terminie decyduje data wpływu do kancelarii. Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.

Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Kandydaci proszeni są o podanie kontaktu telefonicznego oraz adresu email.

 Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej          www.mosir.mielec.pl.

Informacje dodatkowe:

  1. Wymagane dokumenty i oświadczenia powinny być opatrzone podpisem kandydata.
  2. Organizator procesu rekrutacji zastrzega sobie prawo nie wybrania żadnego z kandydatów.
  3. Dokumenty aplikacyjne kandydata, który został wyłoniony w procesie rekrutacji, zostają dołączone do akt osobowych.
  4. Dokumenty pozostałych kandydatów są przechowywane przez 3 miesiące, a jeżeli w tym okresie nie zostaną odebrane przez osoby, które je złożyły, podlegają komisyjnemu zniszczeniu.
  5. Oferty otrzymane po terminie, niekompletne oraz nie spełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane.
  6. MOSiR zastrzega sobie prawo unieważnienia konkursu.

O zachowaniu terminu wskazanego w ogłoszeniu decyduje data wpływu.

 

Mielec, dnia 11.10.2019 roku
  

2019-10-25 14:10:15  ADRIAN PYZIKIEWICZ
Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
2019-10-30 07:46:09  ADRIAN PYZIKIEWICZ
Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
2019-10-30 07:47:58  ADRIAN PYZIKIEWICZ
Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
2019-10-30 08:09:26  ADRIAN PYZIKIEWICZ
Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
2020-10-13 23:24:47 

Pole _archived wypełniono wartością 'true'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
_archivedpuste1

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..