Ogłoszenie o pracę
- Tytuł ogłoszenia
- Otwarty i konkurencyjny nabór na stanowisko urzędnicze
- Forma zatrudnienia
- umowa o pracę na czas określony
- Rodzaj pracy
- inne - pole do podania szukanego hasła
- Stanowisko
- Główny Księgowy
- Telefon
- 17 787 48 53
- Fax
- 17 787 48 70
- Data składania
- 2019-03-14
- Data wygaśnięcia
- 2019-08-31
- Tagi
- Województwo
- PODKARPACKIE
- Powiat
- mielecki
- Gmina
- Mielec
- Miasto
- Mielec
- Ulica
- ul. Solskiego
- Numer budynku
- 1
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
MOSiR w MIELCU
Nazwa i adres Jednostki: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Mielcu, ul. Solskiego 1, 39-300 Mielec
Stanowisko: Główny Księgowy
Informacje dodatkowe: 1 etat w pełnym wymiarze czasu pracy
I. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem:
Wymagania niezbędne:
-
Posiada obywatelstwo polskie.
-
Posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.
-
Nie była karana za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
-
Nieposzlakowana opinia.
-
Wykształcenie: posiada ukończone ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe; lub ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną; lub jest wpisany do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów; lub posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów.
-
Udokumentowany staż pracy: posiada co najmniej 3-letnią praktykę w pracy związanej z obsługą księgową podmiotów.
-
Znajomość przepisów prawa w zakresie: finansów publicznych, rachunkowości, zamówień publicznych, odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, o podatku dochodowym od osób prawnych i osób fizycznych, o podatku od towarów i usług, o ubezpieczeniach społecznych, o samorządzie gminnym; i umiejętność ich właściwego stosowania.
-
Umiejętność obsługi bankowości elektronicznej.
Wymagania dodatkowe:
-
Umiejętność sporządzania analiz.
-
Biegła obsługa komputera.
-
Umiejętność redagowania decyzji, pism.
-
Samodzielność, operatywność, systematyczność, sumienność, umiejętność organizacji pracy, wysoka kultura osobista.
-
Komunikatywność w stosunkach interpersonalnych.
-
Umiejętność pracy w zespole.
-
Umiejętność obsługi programów księgowych: OTAGO.
-
Terminowość w realizacji zadań.
II. Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku:
-
Prowadzenie rachunkowości i finansów jednostki budżetowej zgodnie z obowiązującymi przepisami.
-
Obsługa finansowo-księgowa, prowadzenie pełnej księgowości jednostki budżetowej za pomocą programu finansowo- księgowego.
-
Księgowanie syntetyczne i analityczne wszystkich dokumentów księgowych.
-
Uzgadnianie księgowości analitycznej z syntetyczną w terminach i na zasadach określonych w ustawie o rachunkowości.
-
Przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych.
-
Prowadzenie gospodarki finansowej jednostki budżetowej zgodnie z obowiązującymi przepisami.
-
Prowadzenie rejestru VAT – sprzedaży i zakupów oraz JPK.
-
Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi.
-
Dokonywanie wstępnej kontroli: zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym, kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych.
-
Opracowywanie planów finansowych.
-
Prawidłowe i terminowe rozliczanie należności i zobowiązań finansowych.
-
Sporządzanie sprawozdań finansowych, statystycznych oraz sporządzanie bilansu w obowiązujących terminach.
-
Prowadzenie korespondencji w zakresie spraw finansowych.
-
Prowadzenie ksiąg rachunkowych jednostki budżetowej za pomocą komputera przy użyciu programu OTAGO
-
Naliczanie wynagrodzeń pracowniczych i sporządzanie list płac za pomocą komputera przy użyciu programu.
-
Obsługa programu PŁATNIK.
-
Sporządzanie informacji do ZUS, US, prowadzenie dokumentacji podatkowej oraz zusowskiej.
III. Warunki pracy:
-
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
praca przy monitorze ekranowym.
-
Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy – komputer, kserokopiarka, niszczarka, skaner.
IV. Oferty kandydatów na stanowisko głównego księgowego powinny zawierać:
-
List motywacyjny własnoręcznie podpisany.
-
Życiorys lub CV.
-
Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz wymagany staż pracy.
-
Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
-
Zaświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
-
Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., zgodnie z załączonym wzorem.
-
Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych, jest zobowiązany do złożenia także kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
V. Informacja o wskaźniku zatrudniania osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w MOSiR, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był wyższy niż 6%.
Dokumenty należy dostarczyć wyłącznie w formie pisemnej - listownie lub osobiście do dnia:
14 marca 2019 roku,
pod adres:
MOSiR w Mielcu, ul. Solskiego 1, 309-300 Mielec.
Dokumenty należy składać w zaklejonych kopertach z dopiskiem;
„nabór na stanowisko Głównego Księgowego MOSiR Mielec”.
Informacje dodatkowe:
-
Wymagane dokumenty i oświadczenia powinny być opatrzone podpisem kandydata.
-
Organizator procesu rekrutacji zastrzega sobie prawo nie wybrania żadnego z kandydatów.
-
Dokumenty aplikacyjne kandydata, który został wyłoniony w procesie rekrutacji, zostają dołączone do akt osobowych.
-
Dokumenty pozostałych kandydatów są przechowywane przez 3 miesiące, a jeżeli w tym okresie nie zostaną odebrane przez osoby, które je złożyły, podlegają komisyjnemu zniszczeniu.
-
Oferty otrzymane po terminie, niekompletne oraz nie spełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane.
-
MOSiR zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.
O zachowaniu terminu wskazanego w ogłoszeniu decyduje data wpływu.
…………………………………………………….
Mielec,26,02.2019 podpis kierownika jednostki