Ogłoszenie o pracę
- Tytuł ogłoszenia
- Otwarty i konkurencyjny nabór na stanowisko urzędnicze
- Rodzaj pracy
- inne - pole do podania szukanego hasła
- Stanowisko
- referent w dziale organizacji imprez
- Telefon
- Fax
- Data składania
- 2023-09-05
- Data wygaśnięcia
- 2024-08-31
- Tagi
- Województwo
- PODKARPACKIE
- Powiat
- mielecki
- Gmina
- Mielec
- Miasto
- Mielec
- Ulica
- ul. Solskiego
- Numer budynku
- 1
OGŁOSZENIE O NABORZE
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Dyrektor Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Mielcu
ul. Solskiego 1
ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze –
Referent w dziale organizacji imprez
1. Stanowisko pracy:
Referent w dziale organizacji imprez
Wymiar czasu pracy: pełny etat
2. Wymagania niezbędne wobec kandydata:
a) posiada obywatelstwo polskie z uwzględnienie art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych,
b) posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
c) nie był karany za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
d) cieszy się nieposzlakowana opinią,
e) posiada wykształcenie wyższe,
f) posiada doświadczenie w prowadzeniu i organizacji imprez sportowo-rekreacyjnych,
g) znajomość przepisów dotyczących organizacji imprez,
h) posiada wiedzę na temat prowadzenia Jednolitego rzeczowego wykazu akt
i) posiada wiedzę z obszaru przepisów ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, kodeks postępowania administracyjnego, ustawa o bezpieczeństwie imprez masowych, prawo zamówień publicznych.
3. Wymagania dodatkowe:
a) wiedza z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych,
b) zdolność analitycznego myślenia i umiejętność pracy w zespole,
c) komunikatywność, samodzielność,
4. Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku:
a) pomoc w organizowaniu imprez rekreacyjnych i kulturalnych odbywających się na terenach Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji,
c) pomoc w organizacji zajęć rekreacyjnych dla dzieci,
d) przygotowywanie harmonogramu prac dotyczących imprez,
e) przygotowywanie materiałów promocyjnych i informacyjnych,
f) prowadzenie aktywnych działań związanych z promowaniem dobrego wizerunku MOSiR, współpraca z mediami,
g) współpraca ze wszystkimi działami MOSiR w zakresie niezbędnym do realizacji zadań,
h) prowadzenie dokumentacji imprezy rozrywkowej (korespondencja z klientami i podwykonawcami)
i) prowadzenie magazynów sprzętu sportowego i magazynów działu organizacji imprez
5. Warunki pracy
a) wymiar czasu pracy: pełny etat,
b) miejsce pracy: ul. Solskiego 1, 39-300 Mielec, Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
6. Informacja o wskaźniku zatrudniania osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w MOSiR, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był wyższy niż 6%.
7. Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny własnoręcznie podpisany,
b) życiorys lub CV,
c) kserokopie świadectw pracy, dyplomów oraz innych dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje,
d) w przypadku gdy kandydatem jest osoba niepełnosprawna – kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność,
e) oświadczenie, że kandydat jest obywatelem polskim,
f) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
g) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (po rozstrzygnięciu konkursu potwierdzone przez Krajowy Rejestr Karny „zapytanie o udzielenie informacji o osobie”,
h) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., zgodnie z załączonym wzorem.
8. Miejsce i termin złożenia dokumentów:
Dokumenty należy dostarczyć wyłącznie w formie pisemnej - listownie lub osobiście do dnia 05 września 2023 roku, pod adres Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Mielcu, ul. Solskiego 1, 39-300 Mielec.
Dokumenty należy składać w zaklejonych kopertach z dopiskiem;
„nabór na stanowisko Referent w dziale organizacji imprez”.
O terminie decyduje data wpływu do sekretariatu Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji. Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Kandydaci proszeni są o podanie kontaktu telefonicznego oraz adresu email.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej www.mosir.mielec.pl.
Informacje dodatkowe:
a) Organizator procesu rekrutacji zastrzega sobie prawo nie wybrania żadnego z kandydatów.
b) Dokumenty aplikacyjne kandydata, który został wyłoniony w procesie rekrutacji, zostają dołączone do akt osobowych.
c) Dokumenty pozostałych kandydatów są przechowywane przez 3 miesiące, a jeżeli w tym okresie nie zostaną odebrane przez osoby, które je złożyły, podlegają komisyjnemu zniszczeniu.
Mielec, dnia 23 sierpnia 2023 r.
Dyrektor
Miejskiego Ośrodka Sportu
i Rekreacji w Mielcu
Mirosława Gorazd